Jeśli Twój klient czegoś szuka w Internecie, najpewniej używa do tego wyszukiwarki Google.

Skąd to wiadomo? Po prostu to narzędzie internauci wykorzystują najchętniej – udział Google w rynku wyszukiwarek w Polsce wynosi już 97%

 

Pozycjonowanie SEO 4

SEO wspiera przedsiębiorców w zaprezentowaniu ich stron www jak najwyżej w wynikach organicznych wyszukiwarki. Wszystko po to, by klienci łatwo znaleźli Twoją ofertę po wpisaniu określonego zapytania (słowa kluczowego). To jakie, prace są realizowane w ramach SEO, zależy od specyfiki strony oraz umówionego zakresu współpracy. Co do zasady, strategiczne aspekty SEO to:

  • Optymalizacja – dostosowanie strony zarówno do mechanizmów wyszukiwania, jak i preferencji internautów, w tym:
    – optymalizacja kodu – poprzez m.in. uporządkowanie struktury wewnętrznej serwisu, usunięcie istotnych błędów w kodzie;
    – optymalizacja treści strony pod kątem promowanych wyrażeń kluczowych;
  • Link Building – promowanie witryny na zewnętrznych serwisach poprzez linkowanie, np. z katalogów stron;
  • Content Marketing – tworzenie dodatkowych, unikalnych i merytorycznych materiałów o firmie, marce czy poszukiwanych przez użytkowników produktach, z uwzględnieniem zasad SEO Copywritingu.

Twoi Klienci z pewnością też tak korzystają z Internetu – pokaż się im poprzez AdWords.

Najchętniej wykorzystywanym przez naszych Klientów rodzajem kampanii PPC (płatnej za kliknięcia– pay per click) są linki sponsorowane Google Adwords. Ta platforma reklamowa udostępniona jest bezpośrednio przez Google. Umożliwia sprawne umieszczenie sponsorowanego wyniku wyszukiwania na pierwszej stronie wyszukiwarki nad wynikami organicznymi lub pod nimi. To reklama, ale dyskretna i odbierana jako poszukiwana informacja. To ta odpowiedź, której internauta oczekuje na swoje własne zapytanie.

W ramach prowadzenia kampanii adwords zapewniamy:

  • Przygotowanie strategii w oparciu o Twoje konkretne cele
  • Propozycję słów kluczowych pasujących do Twoich oczekiwań
  • Zredagowanie treści reklam
  • Doradztwo w zakresie idealnego harmonogramu i kierowania: zdefiniujemy grupy docelowe, godziny, lokalizacje i strony internetowe inne niż Google, na których warto wyświetlać Twoje linki
  • Założenie konta w Google
  • Założenie konta w Panelu Klienta z dostępem do całej kampanii i możliwością kontroli naszej pracy
  • Raportowanie
  • Wprowadzanie zmian w kampanii za każdym razem, gdy jest to korzystne dla Twojej kampanii lub gdy sobie tego zażyczysz
six_i